2013. június 28., péntek

Eredeti "made by SWAROVSKI" nyaklánc FÉLÁRON!!! - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Eladó a képen látható eredeti SWAROVSKI márkájú nyaklánc gyári dobozában. A nyaklánc medálja egy kígyót ábrázol, ami nagyon különleges. Amikor hordtam mindenki megcsodálta. Egyetlen apró hibája az, hogy egyszer egy erős ütődés következtében az egyik aprócska (micro) kristály kipattant belőle. Mivel az egész kígyó tele van rakva kristályokkal, ezért a csillogástól nem látszódik a kristályszem hiánya. Fotózni ezt nem is tudtam. De ezt egy ötvös szerintem simán tudja pótolni. Nagyon ritka darab, én még senkin nem láttam ilyet. A kigyó csak úgy ragyog! A dobozában van a garanciafüzete is, bár a számláját már nem találtam. Nekem több SWAROVSKI ékszerem is van, és tudom, hogy a termék kiváló minőségű. Egyikből sem pottyant ki kő csak úgy.


Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2013-07-17 07:18
. Eredeti "made by SWAROVSKI" nyaklánc FÉLÁRON!!! - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése